Koosta, halda & maksa saadetiste eest

Sticky DHLacdion Menu

1. Kuidas saadetisi koostada (MyDHL+)

Kasuta MyDHL+ registreerimisel oma DHL Expressi kliendikoodi. DHL Expressi kliendikoodi omanikele saadetakse MyDHL+ sisselogimisandmed e-posti teel.

1 Vormista saadetis

+

Klõpsa üleval menüüribal nuppu "Saada" ja seejärel "Vormista saadetis". Või kasuta juhtpaneeli, et kiiresti alustada saadetise loomise protsessi. Läbi sammud, et sisestada ja täita oma saadetise andmed.

2 Export & Import

+

Saad mugavalt vahetada saatelehe vormistamisel vahetada ekspordi ja impordi vahel, klõpsates nupul "Vaheta", mis asub jaotise "Vormista saadetis" keskel. Täida andmed selle kohta, kust soovid, et kuller tuleks pakile järele ning kuhu soovite toimetada.

3 Vormista tagastussaateleht

+

Saadetise koostamise etappide läbimisel näed enne lõpule jõudmist teadet „Kas te vajate tagastusaadetiste pakisilti?”. Kui vajate tagastussilti, vali „Jah, loo tagastussaadetis“ ja järgi ekraanil kuvatavaid juhiseid.

4 Salvestatud ja vaikesätted

+

Ava ülemisel menüüribal jaotis „Saadetise sätted”, et määrata oma kohaletoimetamise vaikesätted, nii et te ei pea iga kord tellimuse esitamisel kõiki oma andmeid uuesti sisestama.

5 Pakkimine ja tasuta pakendid

+

Hästi pakendatud saadetis aitab tagada toote mittepurunemise kogu kohaletoimetamise ajal. Saad kasutada oma pakendit või tellida tasuta DHL Expressi logoga pakendeid meilt.



6 Saateleht ja arve

+

Saateleht sisaldab kogu Sinu saadetise transportimiseks vajalikku teavet. See genereeritakse MyDHL+ saadetise vormistamise lõpus. Sinu saadetis tuvastatakse ainulaadse 10-kohalise koodiga, mida nimetatakse saatelehe numbriks (AWB number), mis toimib Sinu saadetise viitena. Täpsete üksikasjade sisestamine saadetise vormistamise käigus aitab tagada, et Sinu saateleht kajastab ja klapib Sinu tegeliku saadetisega.



Arvet kasutatakse toetava dokumendina selle kohta, mida te deklareerite oma saatelehel ehk AWB-l. Arve luuakse MyDHL+ keskkonnas automaatselt koos saatelehega. Arve on vajalik ainult mitte Euroopa liidu liikmesriiki saatmisel. Sinu arvet kasutatakse tollivormistuseks, seega peab see olema täpne ja vastama Sinu saadetise sisule ning Sinu saatelehele.


2. Juurdepääs arvetele

1 Kuidas MyBillis navigeerida

+

DHL Expressi kliendikoodi omanikud saavad luua konto keskkonda MyBill.


1. Vaata oma arvete ülevaadet juhtpaneelil.

2. Tasu korraga üks arve või mitu arvet, märkides need aktiivseks ja klõpsates rohelist nuppu "Maksa".

3. Laadi alla väljavõtteid, valides otsinguribalt vastav kontonumber.

4. Saad kulu ning aja kohta oma juhtpaneeli kaudu teha "Tariifi päringu". See pakub saadetise üksikasjade, näiteks transiidiaegade ja hinnateabe infot.

2 MyBilli täiendav info

+

Klõpsake alloleval nupul, et saada rohkem juhiseid MyBilli saadetise funktsioonide täieliku kasutamise kohta.


3. Tollimaksude ettemaksmine

DHL Express pakub kliendkoodi omanikele suurepäraseid võimalusi tollimaksude ettetasumiseks.

    Teenust saab valida kliendikoodi omanik MyDHL+ keskkonnas

  • DTP (Duties Taxes Paid) on teenus, mis võimaldab saadetise saatjal tasuda kõik tollimaksud ja muud impordiga seotud kulud enne saadetise sihtkohta jõudmist.
  • Teenuse saab lisada kliendikoodi omanik oma e-poele, läbi meie MyDHL API

  • Landed Cost on MyDHL API liidese funktsioon, mis on mõeldud e-poodidele. Landed cost võimaldab e-poe kliendil koos tootega tasuda ette ka tollimaksud, et saadetise jõudmisel sihtriiki seda enam tegema ei peaks. Antud funktsioon aitab oluliselt kaasa saadetise tarne kiirenemisele.

Võta ühendust oma DHL Expressi poolse halduriga, et saada lisainfot tollimaksude ettetasumise kohta.