Saadetise
ümbersuunamine

Kliendid hindavad oma tarnevõimaluste puhul valikuvõimalusi ning lisaks võimalikult suure läbipaistvuse ja jälgitavuse tagamine proaktiivsete jälgimisteadetega, soodustab see usaldust teie brändi vastu ja suurendab klientide lojaalsust. Tehke seda õigesti ja see võib olla teie ettevõtte jaoks uskumatult tulutoov.

Saadetise ümbersuunamine pakub maksimaalset kliendirahulolu

Nüüdsest saavad teie kliendid oma veebiostud kätte siis, kui see neile sobib. DHL-i Saadetise Ümbersuunamine (ODD) pakub kasutajatel erinevaid, mugavaid ja paindlikke tarnevõimalusi. Teisisõnu, teie kliendid saavad ise valida, kuhu ja millal DHL Express paki kätte toimetab. DHL Express tagab seeläbi, et kohaletoimetamine on sama sujuv kui veebipõhine ost.

Mida tarbijad tahavad?

  • Maksimaalset paindlikkust ja mugavust.
  • Proaktiivsed teateid SMS-i või e-kirja teel tellitud saadetiste kohta koos eeldatava tarnekuupäevaga.
  • Võimalus otsustada kuidas, kuhu ja millal kohaletoimetamine toimub, neile kõige paremini sobival ajal.

Mida pakub DHL Express?

  • DHL Expressi ODD pakub saajale paindlikkust. Saate ise valida, kuhu ja millal teie saadetis kohale toimetatakse.
  • ODD abil saate teie kui saatja valida, kas hoida oma kliente jooksvalt kursis oma saadetise teekonnaga.
  • Vastuvõtja otsustab veebis, milline kättetoimetamisvõimalus talle sobib.

Võtke online-maailmast maksimum

DHL Expressi ODD vastab e-kaubanduse turu paindlikele vajadustele. Vaid paari hiireklikiga saab teie klient otsustada, kus ja millal ta soovib saadetise kätte saada. DHL Express on ainus teenusepakkuja, kes pakub seda teenust suures mahus. On Demand Delivery on saadaval enam kui 45 keeles ja 150 riigis, mis katab enamiku ülemaailmsest kaubandusest ning veebipõhisest jaemüügist. ODD aitab teil oma veebipoodi konkurentidest eristada, suurendab veebikonversioone ja parandab klientide kogemust.

Rahulolevad kliendid? Kasutage DHL On Demand Delivery'it!

Kui teie saadetis on DHL Expressile üle antud, saab saaja kohe SMS-i ja/või e-kirja ning saab teada eeldatava tarnekuupäeva. Sõnum sisaldab linki ODD-süsteemi, millele saab hõlpsasti ligi mis tahes nutitelefonist, tahvelarvutist või arvutist.

  • ODD-d kasutades saavad kliendid ise otsustada kuidas, kuhu ja millal saadetise kohaletoimetamine toimub.

  • Kohaletoimetamise päeval saab saaja veel ühe SMS-i ja/või e-kirja, et ta teaks täpselt, millal ta võib pakki oodata. Kui ei ole teatatud teisiti, toimetame paki lihtsalt algsele aadressile.

  • Tänu meie SMS-ile ja e-kirjadele tagab DHL Express, et saaja on alati teadlik, millal tema pakk kätte saadetakse. Paindlikud tarnevõimalused tähendavad ka vähem tagastusi teile kui saatjale.


SAADETISTE ÜMBERSUUNAMINE, KUIDAS SEE TÖÖTAB?

Saadetise ümbersuunamine (ODD) on teenus, mille eesmärk on vähendada ebaõnnestunud kättetoimetamiskatseid ja parandada vastuvõtja kogemust ning vähendada seeläbi ka sellega seotud süsinikdioksiidi heitgaase. Sõnumi ja e-posti teel saadetavad teated hoiavad teie kliente kursis nende eeldatava tarneaja kohta.

KELLELE ON TELLIMUSTE ÜMBERSUUNAMINE VAJALIK?

Tellimuste ümbersuunamine (ODD) sobib eraisikutele, kes töötavad kodust ja võtavad pakke kodust vastu. See võib hõlmata kodukontoris töötajaid ning näiteks ka liikuvaid töölisi, kes saavad materjalidega välja sõita kohe, kui need on kohale toimetatud...

LUGEGE VÄRSKEID KAUBANDUSUUDISEID

Saate teavet ja nõuandeid, mida vajate rahvusvaheliste ärivõimaluste arendamiseks.